♥dumma tapetserar-gubbe!

tjena mellan bena!
kolla klockan?
den är typ kvart över 8 & jag är vaken?! :o
herregud, allt är den dumma tapetserar-gubbens fel!
kommer hit klockan 7 & börjar tapetserar, så kan inte sova!
men tack & lov att jag la mej tidigt igår, eftersom jag va helt slut efter träningen somnade jag typ klockan 10 (a)
man behöver inte alltid vara uppe sent :D
åh, jag är hungrig nu också!
men jag vågar inte gå upp för han där gubben är precis utanför mitt rum, för han fixar hallen först!
omg'
o tänk, han ska komma klockan 7 varje dag i typ två veckor?
måste hitta ett annat place att sleepa på, får typ sova hos pappa eller ngt!

aja, om ni ens har läst allting (vilket jag inte tror ni har gjort)
så ska jag sluta plåga er med tråkighet!
vi hörs senare, puss  / denise


kommer aldrig tröttna på den låten'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: