♥kort inlägg.. typ :)

som ni kanske ser så har ju jessica presenterat sig, så jag tänkte att jag kan ju lika gärna också gära de då :)
eh, jag heter denise & är 13 år
jag kommer från sverige & sudan som ligger någonstans nära egypten i afrika!
på fritiden gillar jag att vara med kompisar, spela handboll, kolla på disney-filmer & spela typ tv, sällskaps & data spel! :D
jag är en tjej som för det mesta är glad & som nästan alltid sjunger & pratar.
är också väldigt envis & bestämd, och har jag väl bestämt mej för en sak ser jag oftast till att de blir så också!
jag bor i göteborg tillsammans med min mamma & mina 3 yngre bröder, men varanann helg är jag hos min pappa som bor på hisingen! & där har jag också en styvmamma & två små systrar.
som vilken människa som helst så finns det ett par saker jag liksom hatar..
& de är typ spindlar, småkryp, krig, sjuka barn & att städa/diska.
& saker jag verkligen älskar är typ att sjunga, skratta, spela handboll, umgås med vänner & se när folk som inte alls känner varandra ändå kan ställa upp & hjälpa varandra!
i största allmänhet är jag väl en ganska social & glad tjej & jag står också för min åsikt.
tycker jag en sak så är de så, då kan ingen annan än jag själv ändra på min åsikt!

kommer inte på så mycket mer att skriva, suger på sånt här! / denise
men är det någonting ni undrar om antingen mej eller jessica så är de bara att lämna en kommentar! :D
ha de bra så länge!
/ denise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: